marți, decembrie 16, 2008

Inserare imagine in corpul unui email

Stiu ca poate părea ciudat, dar să inserezi o imagine în corpul unui e-mail nu e aşa simplu precum pare (sau ar trebui să fie). Dacă nu vrei să trimiţi imaginea ca ataşament ci chiar în email în mijlocul textului (cine ştie de ce!), nu ai prea multe soluţii dacă foloseşti e-mail standard (gen gmail sau yahoo). Clienţii de mail gen thunderbird, outlook sunt altă poveste, dar nu sunt utilizaţi de home users prea mult.

So... How to do it? Noroc cu google care le ştie pe toate (din nou surprinzător asta a fost cam greu de găsit!), aşa că am dat peste:
http://email.about.com/cs/yahoomailtips/qt/et040203.htm
respectiv
http://email.about.com/od/gmailtips/qt/et_inline_image.htm
care rezolvă problema rapid.

Am testat doar pe Yahoo şi merge.
Paşii, pentru cei cu probleme de engleză ar fi:
1. In mailul de la yahoo, lângă subject e un buton "Rich Text". Apasă-l. Dacă scrie "Plain text" nu trebuie, eşti deja în modul "Rich Text".
2. Pune imaginea undeva pe net (nu poţi dacă e la tine pe comp). De exemplu flickr sau FreeImageHosting.Net sau altă variantă. Şi pe blog merge.
3. Trebuie să deschizi imaginea prin browser de acolo de unde ai pus-o, aşa încât să fie doar imaginea pe ecran în fereastra browserului. La bloguri dacă dai click pe imaginea de la un articol îţi arată exact asta, la alte site-uri trebuie să dai click dreapta şi să alegi view image.
4. Selectează imaginea: treci cu mausul peste ea, sau apasă ctrl+a.
5. Copy paste: copy cu imaginea selectată (ctrl+c), treci în mail şi paste (ctrl+v).
6. That's it.

7 comentarii:

jorjh spunea...

utila treaba..niciodata nu m-am gandit la varianta sa inserez o imagine in loc sa o pun ca atachement :D

Anonim spunea...

Chiar mi-am pus problema asta (cum inserezi o poza in email) cu ocazia sarbatorilor de iarna, dupa ce am citit articolul cuiva de pe un blog in care autorul facea referire la faptul ca multe felicitari electronice raman necitite si ca ar fi bine sa concepem o felicitare in cadrul unui mail. Oricum articolul este binevenit, el imi da un raspuns la o problema nerezolvata pana in prezent. Multumesc!

dorin spunea...

Chestia cu pusul pe net,poate pt unii pare floare la ureche,nu si pt mine.Unde gasesc (la ce magazin(?!) Flickr sau Free ImageHosting ? Luati problema de la "a" nu de la alta litera! Asa ca momentan sunt in ceatza. Astept, insa, sa ma mai destept ! Multumesc

basescul spunea...

Imi spui si mie de ce nu-mi reuseste sa inserez ? Da , am bifat rich text , am incercat si pe explorer si pe firefox, nu vrea , mereg doar cu html la signature , dar eu vreau sa pun imaginea oriunde in cadrul textului.

jonjon spunea...

super! a mers din prima! multumesc pentru indrumari:)

Anonim spunea...

EXCELENT! MULTUMIRI SI MULTE URARI DE BINE!

chintesenta spunea...

Functioneaza!
MULTUMIM!